Tollen och Prinsen 24/7-12

Tollen fick ridas i dressyr idag! Han gick SUPER! Verkligen klockrent! Vänster galoppen var to die for! Helt magisk, mums! Jobbade mycket på volt, öppna, sluta, skänkelvikning och han blev riktigt fin. All träning innan vilan har verkligen gett resultat! En så mjuk och fin ponny :') Prinsen hopptränade. Han gick oxå bra! Lite problem med galoppen, han landade i fel galopp just på ett hinder.. Men sånt får man öva på :) mycket mitt fel såklart! Måste titta mer var jag ska istället för att titta ner när jag hoppar! Men är riktigt nöjd med båda! :) Imorgon får de varsin skritt tur. Har även bilder från när jag hoppade som Tess har fotat! De kommer imorgon, håll utkik! /Henrietta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback