Tollen och Prinsen 28/6-12

Dålig uppdatering igår men hade faktiskt mina skäl ;)
Skulle ju som sagt hoppa igår men Tollen tränades ju i tisdags och kände att han skulle nog ha lite träningsverk, samma med Prinsen därför valde jag att gå ut och gå en runda med dem. De fick även beta lite borta på en gräsväg och det gillade dem säkert!

Drog sedan till Danmark med mina fina vänner och hade det allmänt mysigt. Till min förvåning så badade jag i havet(!!). Haha, de som känner mig blir nog förvånade då jag aldrig badar i havet om det inte är 30 plus, annars badar jag bara i min pool för där är oftast 30 grader ;) Förra året badade jag inte en ända gång i havet förutom när jag badade med Tollen i havet.

Har lite mysiga bilder från igår men de får ni senare.

/Henrietta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback